Az egységes arculat kialakításának számos fázisa van, ami nagyon hosszú folyamat. Sokszor az sem mindegy, hogy az adott cég a márkával, vagy azon belül egy adott termékkel mit szeretne kezdeni. Éppen egy bevezető kampányt indít, vagy a már meglévő termék pozícióját szeretné megerősíteni a piacon? Ezen célokat mindenképp fontos meghatározni és felvázolni egy termék/szolgáltatás életút modellben, hogy a hozzá tartozó marketing stratégiát a lehető leghatékonyabban tudja alkalmazni.
Az arculat kialakításánál tehát egy stratégia és ötlet a legfontosabb, aminek grafikai és tárgyiasult formába öntése már "csak" a végső fázis. A kreatív ügynökség tapasztalt emberei minden lépcsőben segítséget tudnak nyújtani az Ügyfélnek.
LOGÓ HASZNÁLAT
Az arculat komplex dolog, aminek alapköve a cég céljának, profiljának, tevékenységének valamilyen beágyazás a logóba, színvilágba, betűhasználatba, stb. Fontos dolog, hogy a logóból már egyből következtetni lehessen a cégre, könnyen memorizálható legyen (pl. egyszerű színek, kevés szöveg benne) és amit gyakran elfelejtenek: sokrétűen legyen felhasználható, kicsiben vagy nagyban, egy-, vagy több színes kivitelben, vízszintes vagy függőleges felületen, stb.
Ezeket az alapdolgokat már a logó tervezésnél figyelembe kell venni, mert később már nehéz lesz rajtuk változtatni és esetleg nem érik majd el a kívánt hatást...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.