A MEGFELELŐ MÉDIUM, REKLÁMLEHETŐSÉG KIVÁLASZTÁSA
Ha a cég már megvalósította arculatának alapkövét, a logót, fontos meghatározni azt is, mik azok a területek, ahol meg kíván jelenni, és reklámozni szeretné magát, termékeit vagy szolgáltatáscsomagját. Erre számos médium és egyéb lehetőség kínálkozik. Mivel a lehetőségek szinte korlátlanok, és a pénzt a reklámozásra sok helyen el lehet költeni, meg kell határozni a legköltséghatékonyabb lehetőségeket.
Ha egy cég például sok üzlettel rendelkezik, egyértelmű, hogy a porta részt az üzlet bejáratát, környezetét és az üzlethelyiség belsejét arculat szerint célszerű felépíteni, dekorálni és berendezni. Az üzletben jó, ha van pár fajta szóróajándék (toll, táska, nyakpánt, stb.), amik kis beruházást jelentek, de a vásárlók szívesen fogadják, ha ezeket ingyen elvihetik magukkal.
Mások, akik szolgáltatást végeznek inkább és sem üzletük, sem termékeik nincsenek, inkább a webes megjelenéssel gazdálkodjanak inkább, egy mutatós weboldallal, más oldalak bannerekkel való hirdetésekkel, stb. Ennek ellenére nem szabad elfelejteni, hogy CSAK webes jelenléttel nem érdemes próbálkozni. Az emberi kapcsolatok azért ma még fontosak, és egy személyes találkozót az Ügyféllel, Érdeklődővel semmi nem pótol. Ilyen esetekben jön jól egy egyedi névjegykártya (pl névjegykártya CD formájában), egy szép prospektus, egy egyedileg logózott bőrmappa.
A fentiekből látszik, hogy a cég profiljából sokminden következik, és valamennyire be lehet határolni a lehetőségeket, amik alapján reklámeszközt, médiumot választhat.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.